Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 hoi ik ben country koos

Ga naar beneden 
AuteurBericht
country koos




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-06-14

hoi ik ben country koos Empty
BerichtOnderwerp: hoi ik ben country koos   hoi ik ben country koos Icon_minitimevr jun 27, 2014 12:42 am

hallo

ik ben koos rompelaar artiesten naam country koos 44 jaar oud en woon in den haag in 1983 ben ik begonnen met zingen  in 1985 ging ik verder als duo met alfredo van sticht in dit zelfde jaar ging ik samen met alfredo optreden op bingo avonden op een technische school in 1993 ging alfredo stoppen En ik ging toen weer  verder als solo artiest in 2005 vond  ik het even tijd voor iets anders als dj bij een verzorg radio. Radio senior in dat zelfde jaar 2005 kwam ik  in contact met countrykoor shenandoah met deze countrykoor traden wij ook regelmatig op in verzorgings/verpleeghuizen door deze koor ben ik ook over gegaan op country  maar dat andere muziek Vond ik ook leuk dus ik dacht ik zing gewoon van alles en nog wat in dit jaar is countrykoor shenandoah gestopt 15 april is countrykoor shenandoah onder de naam zangroep memories van start gegaan en als koor zingen we nu goud van oud 2008 ben ik bij radio senior weg gegaan wegens omstandigheden en weer verder als solo artiest gegaan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
hoi ik ben country koos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Over het Artiestenforum :: Voorstelhoekje-
Ga naar: