Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Danseres gezocht voor videoclip!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Winant




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 04-03-12

Danseres gezocht voor videoclip! Empty
BerichtOnderwerp: Danseres gezocht voor videoclip!   Danseres gezocht voor videoclip! Icon_minitimezo maa 04, 2012 10:07 pm

Voor een videoclip van Kinkobra zijn wij opzoek naar een danseres tussen de 23 en 30 jaar oud. De videoclip zal bestaan uit de performance van de band en het uitbeelden van het nummer in een dans. Het gaat om één draaidag in de periode tussen 28 maart en 1 april. Reiskosten worden vergoed.

Het nummer is een rocknummer met veel gevoel. Het gaat over het moeten loslaten van een dierbaar persoon. Wij willen dit gegeven in een dans terugkunnen zien. Een dans die opbouwt van een beknellende dans naar een lossere vrije dans.

KinKobra is een band die energieke rockmuziek maakt. Kenners horen invloeden van Alter Bridge, Papa Roach en zelfs Prince in hun muziek terug. Met hun catchy rocksongs wisten ze drie maanden na oprichting 3FM DJ Annemieke Schollaardt te overtuigen om een live performance in haar show te doen. Niet veel later wisten ze een demoduel van radio 538 op hun naam te schrijven. Ook MTV kreeg Kinkobra in het vizier waardoor ze een week lang exposure kregen via TV.

Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie over de videoclip, stuur dan even een email met daarbij je CV, foto, en een filmpje of materiaal waar we je in kunnen zien dansen. We zullen dan snel contact met je opnemen.

Helaas mag ik hier mijn email adres niet plaatsen, stuur dus even een berichtje via deze site, dan zal ik in een reactie mijn email adres sturen.

Groeten,
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Danseres gezocht voor videoclip!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Danseres gezocht voor een serie van spektakels!
» danseressen gezocht voor videoclip
» Gezocht kinderen gezocht voor hoofdrol in nieuwe tv-serie
» Acteur gezocht voor internetproductie!
» Beatboxer gezocht voor INKT!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Danshoek :: Oproepjes: dansers/danseressen gezocht-
Ga naar: