Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Te koop ! theater/animatie act , gaat weg wegens stopzetten act .

Ga naar beneden 
AuteurBericht
acts4fun




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 03-05-10

Te koop ! theater/animatie act , gaat weg wegens stopzetten act . Empty
BerichtOnderwerp: Te koop ! theater/animatie act , gaat weg wegens stopzetten act .   Te koop ! theater/animatie act , gaat weg wegens stopzetten act . Icon_minitimema mei 03, 2010 7:50 pm

Hallo beste collega's .
Na lang twijfelen heb ik dan maar toch de knoop doorgehakt , ik ruim diverse theater/animatie acts op waaronder deze leuke act .
We zijn allemaal zwaar getroffen door de recessie , tijd voor wat nieuws !
Deze act staat nu in de weg en verdient iemand die er zijn brood mee wil verdienen .
Hij is door een vakman gebouwd , hij is uniek want er is er maar een van .
Wat materiaal , tijd en originaliteit betreft is het een vrij dure act , ik wil er geen hoofdprijs voor hebben als ik er maar een leuk prijsje voor terug krijg .
Voor meer informatie over de werking van deze act mag je mij altijd mailen . ( marcusbreda3@hotmail.com )
Alles verkeerd in zeer goede staat .Te koop ! theater/animatie act , gaat weg wegens stopzetten act . Img0990r

Uploaded with ImageShack.usTe koop ! theater/animatie act , gaat weg wegens stopzetten act . Img0991c

Uploaded with ImageShack.usTe koop ! theater/animatie act , gaat weg wegens stopzetten act . Img0989j

Uploaded with ImageShack.usTe koop ! theater/animatie act , gaat weg wegens stopzetten act . Img0994wk

Uploaded with ImageShack.us
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Te koop ! theater/animatie act , gaat weg wegens stopzetten act .
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Theater TRY-OUT
» Te koop/Te ruil: Little Big Planet (Playstation 3)
» Te Koop: Boek: Groots Acteren in 3 stappen
» AUDITIE Dans Theater les
» Theater Gajes zoekt veelzijdige prof muzikant

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Film, TV & Theaterhoek :: Te Koop / Aangeboden / Gezocht-
Ga naar: