Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorbeeld.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dancefreak




Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 18-04-09

Voorbeeld. Empty
BerichtOnderwerp: Voorbeeld.   Voorbeeld. Icon_minitimevr jun 26, 2009 10:06 pm

Wie is nou jullie grote voorbeeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Voorbeeld. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld.   Voorbeeld. Icon_minitimeza jun 27, 2009 12:25 pm

ik ben niet echt een danser ofzo, maar als ik iemand moet noemen is het george sampson, hij heeft zijn hele carriëre vanaf 0 helemaal zelf opgebouwd en laat zien dat ie nooit opgeeft! ik zal ff uitleggen voor de mensen die zijn verhaal niet kennen:

george sampson kwam uit een arm gezin. Hij wilde heel graag danser worden, maar zijn ouders hadden geen geld om dansles te betalen. Hij is toen gaan werken en heeft al zijn danslessen zelf betaald. Na een tijdje begon hij op straat te dansen en daarmee verdiende hij weer geld voor zijn danslessen. Hij wilde alsmaar beter worden. Toen deed hij mee aan Britains Got talent (op 13 à 14 jarig leeftijd). Hij was helaas niet door naar de semi-finals, maar hij weigerde op te geven en heeft toen een jaar lang keihard getraind om nog beter te worden. Het jaar derop deed hij opnieuw mee met britains got talent... en ... hij won! Heel zijn leven op z'n kop natuurlijk, maar zijn doorzettingsvermogen heeft heel veel mensen denk ik geïnspireerd en daarmee is hij voor mij echt een voorbeeld. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
 
Voorbeeld.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Danshoek :: Idolen-
Ga naar: