Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zwarte Magie?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Zwarte Magie? Empty
BerichtOnderwerp: Zwarte Magie?   Zwarte Magie? Icon_minitimema jan 26, 2009 7:40 pm

Geit opgepakt voor overval

De politie in Nigeria heeft een geit gearresteerd op verdenking van het plegen van een gewapende overval. Een crimineel zou zichzelf na de overval met behulp van zwarte magie in het beest hebben veranderd...
Burgers hebben het beestje na de overval aangehouden en naar de politie gebracht, meldt de BBC.
Een politiewoordvoerder in Kwara bevestigt dat de geit in de cel zit en dat hij pas wordt vrijgelaten als de onderzoeken voorbij zijn... Maar een andere politieagent heeft tegenover de BBC verklaard dat het beest alleen moet blijven omdat zijn eigenaar zich nog niet gemeld heeft.
Het geloof in hekserij en krachten waarbij mensen van gedaante kunnen wisselen is niet ongebruikelijk in Nigeria.


Ik moest hier zo om lachen! tongue Wie gelooft dat nou? Een overvaller die zichzelf door middel van magie in een geit zou hebben veranderd! Ik heb gewoon medelijden met dat geitje dat daar nu opgesloten zit en totaal niet weet wat er aan de hand is Sad zo kun je elke misdaad wel oplossen, de vraag is alleen of iedereen het zal geloven...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Zwarte Magie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte Magie?   Zwarte Magie? Icon_minitimedi jan 27, 2009 10:10 pm

www.waarmaarraar.nl

Hou die site in de gaten en je lacht je elke dag een ongeluk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
LilAngel

LilAngel


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 31

Zwarte Magie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte Magie?   Zwarte Magie? Icon_minitimewo jan 28, 2009 9:53 pm

ik geloof in magie!
echt hoor!
het bestaat...
en gedaantewisselingen ook..
ookal ben ik daar nog niet 100% van overtuigd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zwarte Magie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte Magie?   Zwarte Magie? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwarte Magie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zwarte Piet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Kletshoek :: Kletsforum-
Ga naar: