Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 tekenen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
LilAngel

LilAngel


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 31

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: tekenen   tekenen Icon_minitimeza jan 24, 2009 4:58 pm

om maar even te beginnen met de meest recente.. (nouja.. ik vergeet nogal eens dingen in te scannen, dus dit is de meest recente die ingescand is..)

[img]https://2img.net/h/i199.photobucket.com/albums/aa267/SaintTheria/staring.jpg[/img]

tijgers zijn gewoon zooo... wauw Razz

[img]https://2img.net/h/i199.photobucket.com/albums/aa267/SaintTheria/tiger.jpg[/img]

nagetekend, en andere kleur gegeven.. eigen draai aan gegeven

[img]https://2img.net/h/i199.photobucket.com/albums/aa267/SaintTheria/sad.jpg[/img]

ook nagetekend, maar wel goed gelukt..

[img]https://2img.net/h/i199.photobucket.com/albums/aa267/SaintTheria/lost.jpg[/img]

tja.. beetje mislukt? ben niet zo heel erg goed kennelijk..

[img]https://2img.net/h/i199.photobucket.com/albums/aa267/SaintTheria/inthewild.jpg[/img]

uhm.. weer nagetekend, en dat oor zit.. te.. hoog.. maar verder wel aardig ofzo..

[img]https://2img.net/h/i199.photobucket.com/albums/aa267/SaintTheria/elf.jpg[/img]

die wenkbrauwen moet je maar niet op letten, het is ook al een tijdje geleden gemaakt deze xD

[img]https://2img.net/h/i199.photobucket.com/albums/aa267/SaintTheria/dreamy.jpg[/img]

een beetje een impressie (en waarschijnlijk een foute) van wat ik teken..
er hangt namelijk nog veel meer in m'n kamer, en er is ook gewoon nog veel meer dat ik wil tekenen Smile

ciao

[edit] werken die tekeningen nou gewoon niet of??


Laatst aangepast door LilAngel op za jan 24, 2009 4:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik zie die plaatjes niet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimeza jan 24, 2009 6:55 pm

Ik zie ook geen plaatjes, wel tekenen Heel lul verhaal

Maar als je dat lul verhaal ertussen kopieert in de adresbalk krijg je ze wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
golden_lelie

golden_lelie


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 31-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : raalte

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimeza jan 31, 2009 9:04 pm

HAHAHA lul verhaal lol! ik ga ze bekijken
Terug naar boven Ga naar beneden
golden_lelie

golden_lelie


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 31-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : raalte

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimeza jan 31, 2009 9:06 pm

aaah Sad het lukt me niet om ze te bekijken. maar ik denk dat ik die tijger al wel een keer heb gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
LilAngel

LilAngel


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 31

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimema feb 16, 2009 9:33 pm

nog een poging..

tekenen Staring

tekenen Tiger

tekenen Sad

tekenen Lost

tekenen Inthewild

tekenen Elf

tekenen Dreamy

tekenen Emo-ish

tekenen Someone

tekenen Modern-wrong

tekenen Modern-total

tekenen Moongirl

tekenen Indian

tekenen Wolf


tja, uhmuh....
veel kijkplezier ofzo Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
golden_lelie

golden_lelie


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 31-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : raalte

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimedi feb 17, 2009 12:36 pm

jaaaaaaah ik zie ze!!!!
de tijger ken ik al dies cooll
en euhh. die daaronder ken ik ook hihi pig
de 6e tekening ziet er ook gaaf uit en die poppetjes met dat gele bolletjes haar.
is heel iets anders maar wel apart. erg leuk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimedi feb 17, 2009 1:04 pm

Ik kende ze allemaal al Razz
Maar ik blijf ze heel mooi vinden! Very Happy

olifaaaaaaaant elephant
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimedi feb 17, 2009 1:46 pm

ik vind dat meisje met dat paarse mutsje en die tekening van die man die daarna staat de mooiste denk ik Very Happy echt supermooi!

die nr 6 is trouwens ook mooi en net wat goldenlelie zegt, die met dat gele bolletjes haar is heel apart (doet me denken aan die posters die in de CKV/BV lokalen bij ons op school hangen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimedi feb 17, 2009 1:49 pm

Maryse schreef:
doet me denken aan die posters die in de CKV/BV lokalen bij ons op school hangen


Volgens mij was dat ook de bedoeling XD

olifaaaaaaaaaaaant elephant
Terug naar boven Ga naar beneden
LilAngel

LilAngel


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 31

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimedi feb 17, 2009 2:59 pm

ja, het is bolletjeshaar,
het was uitproberen van m'n passer... (i wasz bored xD)

was een beetja als striptekenfiguur geprobeerd ja...
(dus CkV lokaalachtig)
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: tips   tekenen Icon_minitimewo maa 11, 2009 1:37 am

Oke, nu ik dit zo typ, zie ik dat ik best wel kritisch ben. (ik vind dat ik beetje klink als mn modeltekenleraar, zie voorstelrondje) Dus dit is om je te helpen, niet om je te beledigen ofzo. Ik vind juist dat je het hartstikke goed doet voor je leeftijd en ervaring.

1 leuk, maar de ogen zitten veel te hoog. (de ogen moeten in het midden, de onderkant van de neus in het midden tussen ogen en kin, de onderkant van de onderlip in het midden tussen neus en kin. das beetje de basis - weetje misschien al wel)

2 de donkere lijnen zijn duidelijk, maar de rest valt een beetje weg.

3 deze vind ik goed, mooie schaduwwerking en duidelijk dat het textiel is. armpjes zijn wel wat kort en benen beetje raar.

4 erg mooi. dr borsten en rug zijn wel wat vreemd.

5 dr mond mag wel wat verder naar binnen, en het linkeroog (vanaf hier gezien) wat meer naar rechts, de neus langer - kortom de proporties. je bent wel leuk al een beetje met schaduw bezig, probeer daar verder in door tegaan.

6 mooie schaduwen, als je achter het hoofd ook nog wat schaduw doet (bijv in dat haar), komt het hoofd er mooi uit. nekje is wat smal en oren wat hoog

7 ogen te hoog en groot, neus te klein en hoog. - weer proporties. verder leuk, maar probeer meer met schaduwen in het gezicht te werken

8 denk wel aan het perspectief. en de kleuren kunnen in zon donker hoekje nooit zo fel zijn. wel leuk gedaan met dat licht om haar heen. verder armen te kort en te vormeloos.

9 je moet niet elk haartje tekenen, ookal ziet het er aan de onderkant wel leuk uit. proporties weer - ogen en neus te hoog. en linkeroog te groot en scheef. kleding leuk simpel gehouden

10 en 11 leuk, heel anders. misschien is het charmanter als ze lichtere wenkbrouwen heeft. en minder wimpers.

11 ik zou echt geen kleurpotlood gebruiken. de onderlip kan je beter niet omlijnen - zowiezo niet. kleuren te knal tegenover de huid en het haar. ookal heeft het wel echt die kleur, kleuren hebben invloed op elkaar. en weer de proporties

12 mooi gedaan met die rimpels. ik zou de lippen niet zo omlijnen, meestal is het stukje onder je onderlip donkerder dan je onderlip zelf, en in de onderlip kan je heel goed plasticiteit aanbrengen (kijk maar in de spiegel met een lamp erbij). jammer dat de ogen hier echt veel te hoog zitten. verpest het een beetje. en de afstand tussen lippen en neus mag kleiner.

13 mag iets meer vorm, iets minder gekras. meer samenhang.

- voor de proporties - koop zon boekje waar dat uitgelegd wordt.
- ander materiaal dan kleurpotlood: houtskool/inkt/krijt/verf (ik raad houtskool aan, werkt fijn, maar niet plat dus dan moet je meteen verticaal werken maargoed, potlood kan trouwens wel, maar niet als je kleur gaat gebruiken)
- zet een spiegel voor je neer en teken jezelf, veel beter dan van een foto. dan zet je namelijk zelf 3d in 2d om en zie je echt wat er is. het is leuk om een lamp op je gezicht te schijnen zodat je leuke schaduwen hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
LilAngel

LilAngel


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 31

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimewo maa 11, 2009 10:19 pm

tnx voor de feedback Razz

en bedankt voor de tips..

(ik zie zelf ook wel dat het niet klopt, maar ik weet zelf nooit precies wat... -.-)

ik zal er wat mee doen Smile

again: tnx
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimedo maa 12, 2009 1:25 am

graag gedaan :)

wij moesten vandaag op school in een uur ofzo een klasgenoot schilderen, en daarna nog 2x een half uur, ging wel goed. ben wat gedurfder. ga binnenkort wat fotos van dat soort werk maken, dus dan zal ik t ook wel plaatsen hier. maar vind portrettekenen en schilderen echt leuk laatste tijd. we moesten laatst ook de lucht schilderen, dat vond ik stom, maarja toen was ik al shagerijnig ;p nu niet, nu was ik best vrolijk eigenlijk. (blabla)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
LilAngel

LilAngel


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 31

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimedi apr 14, 2009 9:58 pm

nog een aantal tekeningen ingescand..
ik weet het, bij deze eerste: veel gekras, maar echt hoor. na een tijdje had ik gewoon geen zin meer. dus is het niet goed afgewerkt. (en zowiezo, ik ben niet goed in natekenen van een al bestaand iets, dan heb je niet de juiste emotie, enzo..)
tekenen FallenAngel

lippen zijn een beetje donker, mond is een beetje raar, en verder werkte de scanner niet mee xD (zelf verzonnen)
tekenen Crying

ja, van nog heel kort geleden, soort van zelfportret, eerdere versie was nogal... nouja, de ogen waren prut ofzo.. ik vind deze wel aardig gelukt in elk geval. een stuk beter dan die eerste. (deze is ook zelf verzonnen)
tekenen Angryversie2
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitimedi apr 14, 2009 10:45 pm

zo grappig, ik ben altijd benieuwd als er weer nieuwe tekeningen op staan Very Happy heel erg mooi weer.

ik zou alleen zeggen. Zoek wat meer uitdaging (aangezien je zelf bij de eerste tekening al aangeeft het op het eind zat te zijn)
probeer eens wat nieuws is mijn tip.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Gesponsorde inhoud





tekenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: tekenen   tekenen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tekenen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Profielenpagina :: Profielen: Kunstenaars/Kunstenaressen-
Ga naar: