Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Cindycameralover

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
cameralover




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 19-01-09
Leeftijd : 32

Cindycameralover Empty
BerichtOnderwerp: Cindycameralover   Cindycameralover Icon_minitimedi jan 20, 2009 7:45 pm

.


Laatst aangepast door Cindycameralover op ma feb 14, 2011 9:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Cindycameralover Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cindycameralover   Cindycameralover Icon_minitimedi jan 20, 2009 7:57 pm

heey, ik heb op je hyves gekeken en je maakt echt supermooie foto's! vooral de 'last sunset...' en 'not a sunset like all the others' geloof ik vond ik erg mooi! Sommige foto's vind ik net schilderijen lijken! supermooi allemaal Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Cindycameralover Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cindycameralover   Cindycameralover Icon_minitimedi jan 20, 2009 8:03 pm

Leuk! Ik fotografeer ook veel, en ik baal altijd als het winter is.
Met sneeuw kan je mooie foto's maken, maar met druilerig weer lukt dat voor geen meter ><'
Terug naar boven Ga naar beneden
cameralover




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 19-01-09
Leeftijd : 32

Cindycameralover Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cindycameralover   Cindycameralover Icon_minitimedi jan 20, 2009 8:46 pm

@ Maryse; dankje, hihi Embarassed heel gaaf trouwens dat je dit forum hebt aangemaakt, ik hoopte er al op dat iemand een ander forum zou opzetten nu het auditieforum betaald was ;]
@ Boe; ik vind winter eigenlijk ook wel leuk, haha, maar ik snap wat je bedoeld, meestal is t in de zomer of lente makkelijker en mooier licht en alles ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Cindycameralover Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cindycameralover   Cindycameralover Icon_minitimedi jan 20, 2009 8:54 pm

Ja, idd, dat bedoel ik n_n

Ik moest laatst voor CKV een kalender maken, maar foto's maken voor de zomermaanden is dan bijna onmogelijk.
Twee weken extra de tijd gehad om te kunnen wachten op beter weer, en het was de moeite waard n_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Cindycameralover Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cindycameralover   Cindycameralover Icon_minitimedi jan 20, 2009 11:35 pm

Cindycameralover schreef:
@ Maryse; dankje, hihi Embarassed heel gaaf trouwens dat je dit forum hebt aangemaakt, ik hoopte er al op dat iemand een ander forum zou opzetten nu het auditieforum betaald was ;]

dankje Surprised ik baalde er ook van dat het auditieforum niet meer gratis was Sad , dus dan maar een nieuwe hè Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Gesponsorde inhoud





Cindycameralover Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cindycameralover   Cindycameralover Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cindycameralover
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Profielenpagina :: Profielen: Fotografen-
Ga naar: