Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Heeft iemand advies?

Go down 
AuteurBericht
Skrallyriia

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-05-10

BerichtOnderwerp: Heeft iemand advies?   wo mei 05, 2010 6:04 pm

Ik heb al een tijd in mijn hoofd om iets te gaan doen met acteren, maar hoe begin ik eraan?

Ik heb nog nooit van mijn leven geacteerd, noch voor een camera of groot publiek gestaan.

Tot een maand geleden, toen ik dacht ik ga het proberen. Ik had me aangemeld voor een opleiding op het Media College Amsterdam, maar helaas niet door naar de volgende ronde. Dat was mijn eerste keer voor de camera in mijn hele leven.

Ik ben nu van plan om via theater/drama later te proberen om door te stromen naar iets met TV/film acteren. Ik heb me laatst ook aangemeld voor de opleiding Artiest Drama op het Deltion college in Zwolle. Maar ik vermoedt dat ik te slecht was voorbereid op de auditie in Amsterdam, dus nu wil ik me beter voorbereiden.

Maar ik heb totaal geen idee wat er voor te bereiden valt, en al helemaal nu ik nog geen "script of tekst" heb ontvangen voor de audities in Zwolle. Daarom vraag ik om advies, heeft iemand van jullie nog goed advies. Zoiets als het overbekende "tegen de spiegel praten".

(Waarom is dit forum zo "dood" als ik dat kan zeggen. Ik neem aan dat er wel meer animo is voor "artiestenforums"? Iedereen droomt toch om in een band, film, mee te spelen?)

Gr,
Skrallyriia
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
elkexxx

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 08-02-11
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Heeft iemand advies?   di feb 08, 2011 8:00 pm

Beste Skrallyriia ,

Je kan altijd begingen met figureren , verschillende sterren zijn daardoor beroemt geworden.
Ook vind je heel vaak oproepjes voor figuraties , als je figuratie gedaan hebt dan krijg je automatsch bericht voor nieuwe figuraties ,
als je geluk hebt mag je zelfs een edel-figurant zijn een paar zinnetje zeggen.
Als je goed bent wordt je automatische ondenkt.

Wat misschien ook intresant is is een casting voor een film / series /...
Zij zijn altijd eerlijk en vertellen of je moet verder gaan met acteren of niet.
Maar zijn hebben meestal niet gelijk al ze bv zeggen dat je niet meer verder moet gaan en je wilt dat toch héél graag doen ,
dat zal je er wel komen met de wilskracht!

Hopelijk helpt dit je al wat vooruit! Very Happy

Vriendelijke groetjes ,
Elke
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.elkevergauwen.com

Heeft iemand advies?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Film, TV & Theaterhoek :: Kletsen / vragen / tips over Film, TV & Theater-
Ga naar: