Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Eenzame artiest zoekt collega's

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Oneiromancer




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-10-09

Eenzame artiest zoekt collega's Empty
BerichtOnderwerp: Eenzame artiest zoekt collega's   Eenzame artiest zoekt collega's Icon_minitimema okt 26, 2009 10:10 pm

Eerst en vooral, ik ben een Belg, dus op de meeste Nederlanders is m'n zoektocht naar mensen met wie ik (nu en dan) samen kan werken niet echt van toepassing, behalve die in het zuiden misschien.

Ik ben bipolair (manisch-depressief), hoogbegaafd en nog een paar dingen waardoor ik, wegens m'n anders-zijn, in isolatie leef. Omdat ik weinig met de meeste mensen kan delen ben ik meestal liefst alleen. Alleen kan ik namelijk creatief bezig zijn, en als ik niet creatief bezig ben verveel ik me zowiezo al gauw. Ik ben een totale kunstverslaafde. Dat komt onder andere ook door m'n bipolariteit etc.

Ik zou dus mensen willen zoeken met wie ik samen creatief kan werken, of toch nu en dan, want soms moet je ook alleen zijn om te kunnen werken, afhankelijk van wat het is dat je doet.

Ik ben bezig als schrijver, componist, tekenaar, dichter en fotograaf. Fotografie kan ik nog met andere mensen doen, tijdens een wandeling, maar dat is dan ook alles.

Het is moeilijk om collega's te vinden als artiest, temeer daar kunst iets heel gevoelig dat je niet met iedereen kunt delen, of toch zeker bij mij. Daarom zou ik ook liefst eerst gewoon kennis maken (logisch genoeg).

Als er iemand is in Vlaanderen die ook iemand zoekt om mee samen te werken, of iemand kent die dat zou willen, of ergens weet waar je zo iemand kunt vinden, gelieve het me te laten weten: niels-jeroenvandamme[at]hotmail[dot]com (vervang at en dot).
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Eenzame artiest zoekt collega's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eenzame artiest zoekt collega's   Eenzame artiest zoekt collega's Icon_minitimedi okt 27, 2009 5:47 pm

ik ben waarschijnlijk niet de geschikte persoon voor je vraag, maar heet je wel Welkom! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eenzame artiest zoekt collega's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Suikertrip zoekt figuranten
» jazzensemble zoekt nieuwe leden
» Het Lichtstad Revuetheater zoekt dansers M/V!
» Internationale Pop-act zoekt jonge dansers!
» Crew zoekt dansers/acrobaten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Over het Artiestenforum :: Voorstelhoekje-
Ga naar: