Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wijhe

Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar) Empty
BerichtOnderwerp: Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar)   Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar) Icon_minitimezo aug 09, 2009 4:44 pm

Ik ben op zoek naar een zanger of zangeres van ongeveer 15-18 jaar in de regio deventer - zwolle (overijssel).

Ik ben Maryse, 16 jaar, speel ruim 6 jaar gitaar. Ik speel veel nummers op de gitaar en schrijf ook m'n eigen nummers. Het lijkt me hartstikke leuk als daarbij iemand zou willen zingen. Ik speel vooral akoestische gitaar, maar heb ook een elektrische.

Ik speel vooral nummers in het genre van:
anouk (lost, nobody's wife, michel), justin nazuka (after tonight), terra naomi (say it's possible), racoon (brother), krezip (sweet goodbyes), kt tunstall (other side of the world) en meer. Daarnaast schrijf ik eigen nummers. Samen komen we er vast wel uit welke nummer we kiezen om te spelen en te zingen.

Als eerste lijkt het me gewoon hartstikke leuk en gezellig om gewoon af en toe af te spreken om muziek te maken. Later kunnen we misschien een bandje vormen met andere instrumenten en/of optreden enzovoort maar ik wil eerst gewoon klein beginnen en kijken hoe dat gaat.

Als je vragen hebt op zou willen zingen mail me dan even: maryse.leloup@live.nl

groetjes Maryse
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wijhe

Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar)   Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar) Icon_minitimema aug 24, 2009 2:39 pm

Hoi allemaal,

Ik ben nog steeds op zoek naar een zanger/zangeres. (dus meld je aan Wink )
Ik heb gister m'n eerste echte gitaarnummer opgenomen op film en op youtube gezet. Zodra ik een zanger(es) heb gevonden, zal ik het nummer ook met zang opnemen.



Hopelijk vinden jullie het wat Very Happy

groetjes Maryse
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Dancefreak




Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 18-04-09

Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar)   Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar) Icon_minitimema aug 24, 2009 8:00 pm

aaah ik vind het echt supervet, jammer dat ik nietkan zingen, haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar)   Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar) Icon_minitimedo aug 27, 2009 3:25 pm

Haha, idd, ik kan ook niet zingen, hoe graag ik het ook zou willen.. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar)   Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zanger/Zangeres gezocht (ongeveer 15-18 jaar)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zanger of zangeres gezocht
» Presentatietalenten gezocht! 20-28 jaar
» Actrices gezocht, 20-50 jaar
» Haarmodellen gezocht, 16-40 jaar
» Acteur gezocht, 18-30 jaar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Muziekhoek :: Oproepjes: muzikanten/zangers/zangeressen gezocht-
Ga naar: