Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 wat vinden jullie van zumba

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 31

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 7:52 pm

ja, heel leuke uitdaging, nu nog inspiratie hebben voor muziek... Razz

en ik weet niet hoe je dat precies bedoelt met voorstelling maar elke school die meedoet doet per klas een dans van ong. 5 min.


k*t, zit net op website te kijken, zie ik dat het niet doorgaat!! Sad
piepppp, nee he!!
Terug naar boven Ga naar beneden
markje




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 09-08-09

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 8:58 pm

Heej das jammer:( dat het niet doorgaat, mischien dat je bij iemand anders een dans kan uitveoren. ik bedoelde met voorstelling zoals het nationaal doet echt dat je een hele dans combineer van echt 1,5 uur.

Als je modern met klassiek wil cmbineren is Bjork er goed voor das een mooie mix van beide.

Straks naar jazz ff uileven ik zal morgen wel spierpijn hebben nar al de stretch oefeningen maar dat hoor erbij
Terug naar boven Ga naar beneden
markje




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 09-08-09

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 18, 2009 8:44 pm

ooh psst kan je leren dansen op spitzen bij jouw school ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 31

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 9:21 pm

ja, op mijn dansschool wel ja met spitzen, als je goed genoeg getraind bent

en dat van zon voorstelling maar dat is toch mega veel werk of bedoel je dat niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
markje




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 09-08-09

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:08 pm

Jaah ook dat,het veel werk is en dat dacht ik ook dat je zoiets moest doen,merk je nu ook dat modern makkelijjk gaat omdat je klassiek erbij doet?
Ik merk het zelf wel met jazz das nu een stuk makkelijker omdat veel klassiek erin verweven is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 31

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 20, 2009 7:39 pm

ja ik weet eigenlijk niet
want ik zit natuurlijk al twee jaar langer op modern dan klassiek
en ik heb ook nog eens dat ik eerst modern heb en de les daarna klassiek

maar wat ik wel merk is dat ik leniger wordt en sterker Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
markje




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 09-08-09

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 22, 2009 9:46 pm

heey das toch wel een goed teken dat je sterker word heb je met modern ook een uitvoering qaan het eind van t dansjaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 31

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 26, 2009 10:35 pm

ja, das wel goed teken
en heb ook uitvoering van modern aan het einde van het jaar.
het is dan uitvoering van de dansschool en dan zijn alle moderne en klassieke groepen er zoiezo
Terug naar boven Ga naar beneden
markje




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 09-08-09

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 29, 2009 11:18 pm

Oww iik ben benieuwd hoe de fotos zijn als die gemaakt worden Wink en ben je al bezig met oefenen voor de uitvoering
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 31

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimema nov 30, 2009 4:25 pm

nou volgens mij worden er geen foto's gemaakt van de uitvoering, in ieder geval worden ze volgens mij niet echt verspreid.
maar er wordt wel gefilmd en dat wordt altijd wel op DVD gezet, dus die koop ik waarschijnlijk wel.

verder nog niet begonnen met oefenen voor de voorstelling.
heb nu wel nieuwe uitdaging: over 2,5 weken mag ik dansen bij een optreden van een zanggroep.
alleen dat is geregeld sinds gister...
ga nu samen met een ander meisje proberen 2 dansen te maken op hun liedjes, maar is wel krap tijd. dus zal niet heel spectaculair worden maar wel leuk Wink

en ben met kunstbende bezig om de dans te maken. ik zit al op 50 sec. wil alleen nog het liedje beetje inkorten want 4,5 min. vind ik iets te veel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
markje




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 09-08-09

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimema nov 30, 2009 9:05 pm

HMM 50 seconden vooor kunstbende is toch lang zat??Razz
Heb je missien een link van de groep ik ben wel nieuwsgierig wat voor muziek ze maken, gaaf dat je ze uigekozen hebben voor een dans te maken erop, ik ben benieuwd hoe dat word,een dvd met de dasn erop van je uitvoering is eigenlijk wel veel leuker dan fotos maar hoe lang duurt zo een voorstelling van je school?


Mijn dansschool doet niet aan voorstelling naja enerzijds wel jammer anderzijds je voor een plubliek te staan is ook wel heftig,maar dat zal vast en zeker doorbijten zijn ermee, maar mijn school heeft ook niet genoeg mensne die willen dqasnen voor een voorstelling maar misschien in de toekomst je weet maar nooit
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 31

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 01, 2009 9:38 pm

oh, haha het is een amateur groep en de helft had nog nooit echt gezongen. het is dus een nieuw initiatief van iemand. heb dus geen link, maar het is ook alleen kerstmuziek die voorstelling.

en haha, nee geen 50 seconden, dat is net mijn intro Razz


een voorstelling van mijn dansschool duurt 3,5 uur Razz maar dan zitten er ook allerlei groepen bij van kleinere kinderen. maar dit is verder nog niets eens de hele dansschool want een deel doet niet mee omdat dat niet kan en die doen dan ook al andere dingen.

en ik hou wel van de spanning voor en tijdens de opvoering, ik vind het echt super en het is ook heel erg gezellig!

hoe groot is jouw school dan?


Laatst aangepast door Fleur op zo dec 06, 2009 1:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
markje




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 09-08-09

wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 06, 2009 1:18 am

Mijn school is niet groot 3 mensen op jazz en totaal 20 op klassiek dus das niet groot en wel gezellie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat vinden jullie van zumba   wat vinden jullie van zumba - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wat vinden jullie van zumba
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat vinden jullie hiervan?
» Hoe vinden jullie de nieuwe Lay-out van Artiestenforum?
» Gaan jullie nog op vakantie?
» Voor de bands en artiesten onder jullie...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Danshoek :: Kletsen / vragen / tips over Dans-
Ga naar: