Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Laatste Nieuws

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wijhe

Laatste Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Laatste Nieuws   Laatste Nieuws Icon_minitimema jun 29, 2009 10:43 am

29 juni 2009

ACTEERHOEK VERANDERT

De Acteerhoek gaat voortaan verder als de Film, TV & Theaterhoek. Dit omdat er veel film, tv & theater-topics in de MIX-hoek terechtkwamen en daarvoor beter een aparte hoek kon worden gemaakt.

FORUMKRANSJE
Donderdag 2 juli wordt voor de eerte keer het Forumkransje georganiseerd. Het plan is om tussen 20.00 uur een 21.00 uur zoveel mogelijk leden (en nieuwe leden) op het forum te hebben met als doel: gezellig door kunnen babbelen op het forum, omdat er constant nieuwe reacties zijn van andere leden + het record 'hoogst aantal gelijktijdige gebruikers' verbreken. Het huidige record staat op 5 leden. Dat kan beter!


18 juni 2009

NIEUWE SUBFORUMBEHEERDER
Inmiddels hebben we ook een nieuwe subforumbeheerder gevonden voor de Dicht- & Schrijfhoek, namelijk artiestenforumlid: Boe! Heel veel succes! (ook de andere subforumbeheerder Marousia.

FORUMFUSIE
Er is al een tijdje gesproken over een forumfusie van Artiestenforum en het Dans-forum. Omdat er ook een speciale danshoek is op het artiestenforum leek het mij en de beheerder van dansforum (Dancefreak) een heel goed plan om een forumfusie te doen. Dit wil zeggen dat de 2 forums samen ve rder gaan in het Artiestenforum en dat de leden van het Dansforum naar dit forum mogen komen! Nog even afwachten of Dancefreak (of een van de andere leden van het dansforum ook subforumbeheerder wil worden van de Danshoek).


9 april 2009

NIEUWE LAY-OUT
Artiestenforum heeft een totale make-over ondergaan. Dus schrik niet als je dat net pas ontdekt. Het forum heeft nieuwe kleuren en nieuwe buttons. De make-over is op een paar details na helemaal af! Dus kijk en bewonder Very Happy

?-TOPIC 3
Er is weer een nieuw vraagtekentopic. Deze keer luidt het thema: IN ACTIE! Dus heb jij nog een leuke foto/video/tekst/afbeelding enz. die binnen dit thema past? Plaats hem in het topic!

SUBFORUMBEHEERDERS GEZOCHT
Om een forum van het formaat van het Artiestenforum actueel, relevant en actief te houden, kan ik wel wat extra hulp gebruiken: voor alle subfora zoek ik een subforumbeheerder die een kwartiertje van zijn tijd per week wil opofferen om zijn/haar subforum actueel te houden. Je mag zelf kiezen naar welk subforum je voorkeur gaat, dus als je subforumbeheerder wordt, blijf je ook nog eens op de hoogte van het onderwerp dat je aanspreekt!


16 maart 2009

INACTIEVE LEDEN
Ik kan alle leden die niet meer actief zijn op het artiestenforum zeker aanraden weer eens een kijkje te gaan nemen. Het forum is namelijk van kaal, leeg en ongellig eenzaam naar vol, supergezellig en drukbezocht gegaan! Ik verplicht natuurlijk niks, maar het is zeker de moeite waard nogmaals te gaan kijken en mee te kletsen.

FORUM DOOR ELKAAR GEHUSSELD
Zoals jullie misschien wel gezien hebben, is het forum een beetje door elkaar gehusseld. Categorieën en Forums zijn gedraaid en gewisseld. Dit om het forum wat overzich telijker te maken en handiger. Misschien even wennen, maar uiteindelijk een stuk leuker!


16 februari 2009

HET ?-TOPIC
Nieuw: Het vraagtekentopic wordt een leuk opdrachtentopic (iedere 2 weken) voor de leden van het artiestenforum. Elke 2 weken komt hier een opdracht te staan waar je aan mee kunt doen. Ga snel naar het forum om te zien wat de eerste opdracht is! (heb je een leuke opdracht bedacht, stuur me dan even een PM met daarin je idee). Oh ja, het ?-topic is te vinden onder de FORUM TOPICS.

SPREAD THE WORD!
Om het Artiestenforum nog meer te laten groeien en om er een groot succes van te maken, heeft het forum jullie hulp nodig! Plaats daarom allemaal de link van het artiestenforum: www.artiestenforum.newstarforum.net in jullie msn-naam zodat al jullie contactpersonen hem zien! (of bedenk je eigen originele actie)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
 
Laatste Nieuws
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Illustreer het nieuws van de week in Viva

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Over het Artiestenforum :: Forum Topics-
Ga naar: