Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Loesje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Loesje Empty
BerichtOnderwerp: Loesje   Loesje Icon_minitimeza jun 27, 2009 12:38 pm

Heey dit las ik op de site van Loesje (die ken je vast wel, al die Loesje-posters)

Laatst kwam Loesje iemand tegen die vertelde dat zij de tekst 'ik besloot dat ik alles kon' onder haar sollicitatiebrief schreef en hierdoor aangenomen werd. Iemand anders vertelde dat hij na het lezen van de tekst: 'liefde en de laatste trein gaan niet samen' weer uit de trein stapte en dat leuke meisje toch nog heeft gezoend.
Zelf werd ze al eens geïnspireerd door dat haar opa zei: 'ga en praat met vreemden' Waarop ze zomaar op wat mensen afstapte en uiteindelijk de hele straat gezellig aan het kletsen was.


Het lijkt me heel leuk als we hieronder allemaal een loesje-poster zetten, die anderen dan moeten uitvoeren (zoals hierboven). Dus je plaatst een poster die anderen (en jij) dan kunnen gebruiken om iets mee te doen.

Ik begin met deze poster.

Loesje Big-NL0906_1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Loesje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loesje   Loesje Icon_minitimezo jun 28, 2009 12:07 pm

ik ben zelf gelijk maar begonnen met mijn eigen poster Razz
- verhaal geschreven (wat ik al een tijd van plan was) om nog optijd te zijn voor dit kwartaal van de ikvertelwedstrijd: zie hier mijn inzending
- ik ben bezig met het schrijven van een lied en hij is bijna af Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
 
Loesje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Loesje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Schrijf- en Dichthoek :: Kletsen / vragen / tips over Schrijven & Dichten-
Ga naar: