Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Vioolles

Go down 
AuteurBericht
Maryse
Admin

Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Vioolles   do jun 18, 2009 8:56 pm

Heey allemaal!

Ik zou heel erg graag viool willen leren spelen. (de meesten van jullie zullen waarschijnlijk denken: waarom IN GODSNAAM viool??? maar dat zal ik ff uitleggen) Ik speel al 6 à 7 jaar gitaar, maar omdat ik sinds een tijdje heel veel bezig ben met het schrijven van eigen muziek, zou ik er graag nog een instrument bij willen doen. Het lijkt me namelijk heel erg leuk om filmmuziek te maken en dan in het genre: DRAMATISCH en daar past viool uitstekend bij Very Happy vooral bij teken/animatiefilms vind ik heel erg mooie muziek (zie hieronder de filmpjes, of nouja, luister naar de muziek die erbij hoort) en 'moderne' vioolmuziek vind ik ook heel mooi (zie ook hieronder voor een filmpje). Ik kom dus uit Wijhe (tussen Zwolle en Devente voor degenen die wijhe niet kennen). Is er iemand die mij vioolles zou willen geven? Of ken je iemand die viool speelt, zou je dat dan álsjeblieft willen vragen??? Ik doe er graag iets voor terug. Ik kan in ruil voor vioolles bijv. gitaarles geven, ik zit nu in 4VWO en kan t/m dat niveau bijv. bijles voor een bepaald vak geven, enz. enz. ik sta open voor ideeën, op het gebied van sport, muziek, cultuur en nog veel meer.... Je kunt mij mailen op maryse.leloup@live.nl .

Groetjes Maryse

Atlantis

Balto

Vanessa Mae
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://artiestenforum.newstarforum.net
LilAngel

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Vioolles   za jun 20, 2009 4:26 pm

ik wens je heeeel veel succes