Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aaaarghhh!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Aaaarghhh! Empty
BerichtOnderwerp: Aaaarghhh!   Aaaarghhh! Icon_minitimezo mei 03, 2009 2:53 pm

Ik wordt echt helemaal knettergek van al die talentenjachten!!!! Evil or Very Mad

X-factor is nog niet afgelopen en Popstars wordt al weer aangekondigd, en daartussendoor zit ook nog eens Holland's got talent! Kunnen ze niet een keer met iets nieuws komen? En doe dan iig een keer andere jury, andere presentatoren, gewoon een keer ANDERS!

Geef dan ook eens nieuw presentatietalent de kans, of onbekend jurytalent! Dan zien wij een keer wat andere mensen op de beeldbuis en hebben we niet de hele tijd het gevoel dat we steeds naar de herhaling zitten te kijken!

Volgens mij is hun inspiratie op ofzo, want ze kunnen met niks nieuws komen. Daarnaast vind ik Nederland niet echt een talentenland, neem nou britain's got talent, dat is toch veel spectaculairder?

tot zover mijn frustraties.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aaaarghhh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aaaarghhh!   Aaaarghhh! Icon_minitimezo mei 03, 2009 4:54 pm

Ik vind Holland's Got Talent dit jaar idd best wel meevallen. De Groove Kings (dansgroep) vind ik nog wel goed, die zitten terecht in de finale. En die mimespeler vond ik tof maar die ligt er nu uit Neutral

X-factor vind ik er dit jaar wel heel veel goed, kan zelf niet kiezen tussen Lisa en Rachel; beide in de finale. Jamal hoeft van mij niet te winnen..

[/commentaar]

Gewoon allemaal verbannen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Aaaarghhh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aaaarghhh!   Aaaarghhh! Icon_minitimezo mei 03, 2009 8:19 pm

Er zit op zich wel (zang)talent tussen, maar naar mijn idee nooit echt iemand die er tussenuit springt en al die deelnemers van de zangtalentenjachten ontwikkelen ook nooit een eigen stijl... altijd maar van de standaard, van de lopende band afkomstig zal ik maar zeggen.

zeg nou zelf, zal er ooit een uniek eigen stijl tussen zitten (denk aan bijv. amy winehouse, die heeft een heel eigen stijl)?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wijhe

Aaaarghhh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aaaarghhh!   Aaaarghhh! Icon_minitimezo mei 03, 2009 10:43 pm

ik kijk dat soort dingen nooit, maar heb het wel eens gezien en er zaten idd geen bijzondere stemmen tussen. gewoon mensen die goed kunnen zingen. ik ga wel eens naar concerten van conservatorium. D'ie kunnen pas zingen, wauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 31

Aaaarghhh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aaaarghhh!   Aaaarghhh! Icon_minitimema mei 04, 2009 3:10 pm

ik vind dat er dit jaar bij X-Factor wel superveel talent zit!

en nu hebben ze geen eigen stijl misschien, maar na deze talentenjacht zullen ze die wel ontwikkelen
nu moeten ze vanalles laten zien om een goed beeld van ze te krijgen van wat ze kunnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aaaarghhh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aaaarghhh!   Aaaarghhh! Icon_minitimema mei 04, 2009 8:29 pm

Fleur schreef:
ik vind dat er dit jaar bij X-Factor wel superveel talent zit!

en nu hebben ze geen eigen stijl misschien, maar na deze talentenjacht zullen ze die wel ontwikkelen
nu moeten ze vanalles laten zien om een goed beeld van ze te krijgen van wat ze kunnen


Hear, hear! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aaaarghhh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aaaarghhh!   Aaaarghhh! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aaaarghhh!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: MIX hoek :: Kletsen / vragen / tips over MIX-
Ga naar: