Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 schrijf(st)er worden?

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Zou je schrijver/schrijfster willen worden?
Ja
schrijf(st)er worden? Empty0%schrijf(st)er worden? Empty
 0% [ 0 ]
Nee
schrijf(st)er worden? Empty0%schrijf(st)er worden? Empty
 0% [ 0 ]
Misschien
schrijf(st)er worden? Empty80%schrijf(st)er worden? Empty
 80% [ 4 ]
Weet Niet
schrijf(st)er worden? Empty20%schrijf(st)er worden? Empty
 20% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 5
 

AuteurBericht
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

schrijf(st)er worden? Empty
BerichtOnderwerp: schrijf(st)er worden?   schrijf(st)er worden? Icon_minitimezo mei 03, 2009 2:18 pm

Hoe zouden jullie het vinden om schrijver/schrijfster te worden?

Leg even uit aub.

Ik zelf misschien. Schrijven vind ik namelijk heel leuk, maar ik weet nou niet of ik dat dag in dag uit zou willen doen. Misschien af en toe een boek tussendoor ofzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

schrijf(st)er worden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: schrijf(st)er worden?   schrijf(st)er worden? Icon_minitimezo mei 03, 2009 2:22 pm

Ik heb eigenlijk totaal geen idee. Aan de ene kant lijkt het me hartstikke leuk, en ik schrijf aardig veel. Maar zoals jij ook al zei; wil ik er later de dag mee doorbrengen en m'n geld ermee verdienen? Dan weet ik het niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wijhe

schrijf(st)er worden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: schrijf(st)er worden?   schrijf(st)er worden? Icon_minitimezo mei 03, 2009 10:26 pm

ik heb misschien gekozen omdat ik de vraag iets verkeerd geinterepreteerd heb.

ik kan wel schrijven, maar doe het nooit. heb in 4havo een verhaal geschreven (schrijfopdracht nederlands school) waar ik nog steeds trots op ben, maar heb er daarna nooit meer de tijd voor genomen.

Maar ik wil dus wel vaker schrijven. maar ik moet echt een bui hebben om het te kunnen.

beroep: nee, echt niet

vind die schrijfwedstrijd trouwens stom, vrouwenboek, wat moet dat nou weer voorstellen, op die website stonden ook allemaal boeken die ik nooit zou lezen (meisjesachtige vriendin van mij juist wel)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 31

schrijf(st)er worden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: schrijf(st)er worden?   schrijf(st)er worden? Icon_minitimema mei 04, 2009 2:56 pm

Misschien,

Het lijkt me leuk om je ei kwijt te kunnen en er een leuk verhaal van te maken,
maar het lijkt me ook eenzaam.

en je moet je eigen werktijd plannen.
en ik denk dat als ik niet een beetje vaste tijden moet werken, dat het met mij niet goed komt...

ook al zal het ook wel wennen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

schrijf(st)er worden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: schrijf(st)er worden?   schrijf(st)er worden? Icon_minitimema mei 04, 2009 3:21 pm

Toevallig las ik gister nadat ik dit topic had gelezen een tijdschrift dat toevallig in die uitgave helemaal over schrijven en het beroep schrijfster/schrijver ging met allemaal interviews enz. Very Happy hoe toevallig!

en met het oog op de chicklit schrijfwedstrijd: het tijdschrift dat ik las had als toepasselijke naam: de Vrouw (we krijgen altijd stapels van deze tijdschriften van oma mee, omdat fleur en ik ze zo graag lezen Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

schrijf(st)er worden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: schrijf(st)er worden?   schrijf(st)er worden? Icon_minitimezo jun 28, 2009 11:59 am

heey, lixi schrijft toch ook veel!
Ben wel benieuwd wat zij zou antwooden op de vraag: schrijfster worden?Razz

ik ben trouwens zelf weer meer aan het schrijven geslagen, laat ik het zo zeggen: ik heb er weer tijd voor nu het vakantie is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Gesponsorde inhoud





schrijf(st)er worden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: schrijf(st)er worden?   schrijf(st)er worden? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
schrijf(st)er worden?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schrijfwedstrijd: Schrijf Je Ding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Schrijf- en Dichthoek :: Kletsen / vragen / tips over Schrijven & Dichten-
Ga naar: