Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aanslag Koninginnedag 2009

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimevr mei 01, 2009 1:03 pm

Jullie hebben het vast al wel gehoord van de aanslag op Koninginnedag in Apeldoorn....

Echt hoe zíek kan iemand zijn, hoe gestoord, hoe harteloos....
Wie doet nou zoiets? En misschien ben ik wel te naïef om te denken dat zoiets niet zou gebeuren in Nederland, maar ik had het ook niet verwacht, maar dus toch...

Rust in vrede... voor de slachtoffers die de aanslag niet hebben overleefd. Sad
Sterkte... voor de slachtoffers die het wel hebben overleefd.
Sterkte... voor alle nabestaanden, betrokkenen, koninklijke familie en alle anderen...

op www.condoleance.nl kun je een berichtje achterlaten, dat ga ik nu even doen denk ik.

Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimevr mei 01, 2009 8:31 pm

Ik vind het vooral kut voor de mensen die daar zijn overleden, en ik wens hun nabestaanden dan ook alle sterkte eigenlijk, maar degene die op die menigte inreed.. sorry, daar kan ik totaal geen respect voor opbrengen, dat is gewoon een hele grote idioot en hij heeft dr geen fuck mee bereikt, behalve dan dat dr overal in het land activiteiten zijn afgelast -.-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimevr mei 01, 2009 8:53 pm

voor de dader heb ik geen enkel goed woord over, behalve dat ik misschien 'blij' ben dat hij is overleden, maar ook weer niet, want zoals veel mensen denk ik willen, is een antwoord op de vraag: waarom? En die zullen we hoogstwaarschijnlijk nooit krijgen.

Ik hoorde dat er inmiddels 7 overledenen zijn (inclusief de dader) en dat er nog 1 iemand in kritieke toestand verkeert. Ik hoop ontzettend dat hij het overleefd. Niemand verdient het om op zo'n manier aan z'n eind te komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimeza mei 02, 2009 2:40 pm

Idd, geen enkel goed woord voor de dader.. Al vind ik het dan wel weer kut voor zijn/haar nabestaanden.. Wil ook niet weten hoe die zich nu voelen Razz

Dat over die 7 doden hoorde ik ook, en 1 in kritieke toestand.. En ik hoorde dat overal in het land de activiteiten op 4 en 5 mei met de koningin gewoon doorgaan. Dus die komt gewoon naar de Dam met dodenherdenking etc. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
golden_lelie

golden_lelie


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 31-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : raalte

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimezo mei 03, 2009 1:34 pm

Ik vind het zelf ook verschikkelijk, en ik vraag me ook af wat die man nou wou bereiken.
we mogen al blij zijn dat er geen bommen of weet ik wat veel in die auto zaten!! maar als hij het op de koningen etc. had gemunt, wat wou hij daarmee?? Tegen de bus knallen en dan...
Ik vind de beelden echt te erg. En ja dit had ik ook nooit gedacht. Het is zo dichtbij..
Hoe gaat het dan in de toekomst met koninginnendag. die zal nooit meer hetzelfde zijn denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimezo mei 03, 2009 2:22 pm

ik las dat het geen aanslag op de koningin was, maar op de beveiliging ofzo.
Hij was zelf kortgeleden ontslagen bij de veiligheidsdiensten en wilde ze nu terugpakken door te laten zien dat de beveiliging niet veilig genoeg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimezo mei 03, 2009 2:28 pm

@ Maryse: Ja, dat vermoeden ze idd..



Vaaaaage gast =/
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimezo mei 03, 2009 10:48 pm

golden_lelie (ik wist laatst je naam maar ben m weer vergeten), we hebben in nederland geen koningen.

ik vind t jammer dat ie dood is, dat wens ik namelijk niemand tenzij die oud en bla bla is, maar nu kunnen ze m ook niet verhoren en straffen.

denk dat ie niet helemaal goed was in zn hoofd. ookal was die niet bekend bij psychologische instellingen.


maar ik heb savonds nog wel heel gezellig koninginnedag gevierd in zwolle. jammer dat de jongens allemaal dronken waren en ik supernuchter (scooter..), maar heb ze wel lekker hard uit kunnen lachen. echt te te grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimema mei 04, 2009 11:37 am

Dit hoort totáál niet bij het onderwerp, maar..

waar in Zwolle was je? :')
Ik heb ook het grootste deel van de dag in Zwolle uitgehangen xDDD

Oké, heerlijk nutteloos op de vroege ochtend xD
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimema mei 04, 2009 2:57 pm

um begin van de avond (etenstijd) bij t podium op het parkeerterrein vlakbij de kroon. daar waar cool genius en swelter gespeeld hebben (terwijl zij speelden was ik er dus, heb alleen niet zo goed geluisterd, jammer want ze zijn vgm wel leuk). ik was met mensen, waaronder lonneke die je misschien kent. en oja zij zag nog denise, die ken je miss ook (ik niet).

later gingen de meisjes allemaal weg, en bleef ik over met de jongens. toen zijn we beetje rond gaan kijken bij de tent en de andere podia enzo. nog ff door t kroegenstraatje geklauterd (het was daar vol). en uiteindelijk in cafe Sally's nogwat geeindigd waar ze allemaal dronken werden.


Aanslag Koninginnedag 2009 566282565_5_CM35
met foto erbij nog wel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimema mei 04, 2009 8:33 pm

Dan ben ik vlak langs je heen gelopen ofzo. Was je daar nog rond half 8, 8 uur nog steeds? Razz

Want toen liepen wij via daar richting station en stonden Lonneke en Dirk ineens achter ons :')
Die dachten ons te kunnen laten schrikken maar we hadden ze al horen aankomen, alleen deden alsof we niks hoorden/zagen. Toen ze keihard "BOEEEE!" riepen moest ik keihard lachen :')

En ja, Denise ken ik nog maar 2 jaar Razz Sjors was er ook bij ^^ We kwamen Denise en Sjors ergens halverwege de middag al tegen en hebben sindsdien met z'n vieren verder gelopen. Ik was met Nina (Missis Ninja (or whatever) van hier) Very Happy

Mja, ik zie iig Dirk en Lonneke en jou op de foto geek
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimema mei 04, 2009 8:46 pm

en lotte en leonie en niels en tijmen en martijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimedi mei 05, 2009 11:53 am

oke ja die ken ik niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimevr mei 08, 2009 1:37 am

oeh ik heb met denise bij the freaks gestaan dinsdag!

dus nu ken ik dr wel! - een heel klein beetje dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimevr mei 08, 2009 12:59 pm

ghehe. ik wou ook maar ik kon niet Crying or Very sad

of nja, een vriendin wou ineens met dr vriend en liet mij thuiszitten.. Mad
uiteindelijk alleen 's avonds met mn pa naar zulu 9.30 geweest xD
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimevr mei 08, 2009 2:38 pm

flauw,

naja (bijna) al mn vrienden en kennisen gingen wel, en ik vind t ook niet leuk om de hele tijd aan n vaste groep vast te zitten, dus ben beetje met verschillende mensen geweest, maar meestal iig wel met leonie'tje.

en ik wou nog wat zeggen...
naja laat maar, snel weer aan t huiswerk, zit thuis omdat ik hier meer doe dus dan moet ik wel wat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimevr mei 08, 2009 2:42 pm

oja, ik zou zondag naar cradle of filth gaan met paola, maar die heeft nu ineens n familie-uitje :( en tis aardig duur dus snel iemand anders vinden zit er ook niet in. jammer, leek me echt grappig.
maar is misschien maar beter zo, want heb het zooo druk met school :shock: echt niet normaal meer ;s

maaaar, morgen (zaterdag) ...SPINVIS :D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimezo mei 10, 2009 7:28 pm

Even weer on-topic: hoorde vanmiddag in de auto op de radio dat er nu 8 doden zijn, incl Karst zelf.. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimezo mei 10, 2009 7:46 pm

karst is de dader?

ik hoorde vorige keer vgm 7 doden. maar ik kijk eigenlijk niet zo vaak naar het nieuws.

trouwens, ik heb toenet ff snel n topic gemaakt voor cult. zijn jullie daar nog geweest? antwoord daar maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimezo mei 10, 2009 7:55 pm

trouwens, Ik heb jullie ckvdag foto's gezien, lekker lonneke van harte uitgelachen :D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimedi mei 12, 2009 7:08 pm

cult was podiumavond afgelopen zaterdag in kulturhus @ raalte?
zo nee, dan ben ik daar niet geweest
zo ja, dan was ik daar en heb ik met Nina en Simone meegedaan
(en Nina en Simone hadden allebei nog een solo-optreden..)

en ja, ckv-dag foto's zijn soms best geniaal
*staat dr ook nog een paar keer uiterst charmant op*
lalalalalalalalkuchwitpakjebijgraffitilalalalalalalala xD
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimedi mei 12, 2009 10:43 pm

cult was zaterdag en zondagmiddag in de oude huishoudschool (zwolsestraat 18, naast het gemeentehuis)

dus niet podiumavond. daar had ik ook heen gewild, als ik niet naar SPINVIS was geweest die avond. ben na spinvis nog wel naar gouv geweest.suuuupergezellig :o

maar tof, wat heb je op podiumavond gedaan?

ja ik zag je met je grafiti ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimewo mei 13, 2009 8:34 pm

bassen Razz

Vanessa Carlton - A Thousand Miles
A Fine Frenzy - Almost Lover
Muse - Time Is Running Out
Krezip - Fine

meteen even voor maryse het lijstje die ik dus nog zou sturen xD

mja, dat dus Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimewo mei 13, 2009 10:16 pm

bassen, vet. ik zat laatst te denken. ik zou best willen leren bassen. maarja. ikheb al keer geprobeerd met gitaar, en dat ding slingert nog steeds ergens rond in mn kamer en ik doe er nooit wat mee. heb daar echt geen motivatie voor. ben ook niet muzikaal, maar kan wel heel goed muziek luisteren, zoals ik dat altijd zeg. maar t is wel waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitimedo mei 14, 2009 2:08 pm

humor.. xD


achja
hier enkele foto's ofzoiets
stuk of 5 :')

http://www.bibliotheekraalte.nl/activiteiten/cult.htm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanslag Koninginnedag 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanslag Koninginnedag 2009   Aanslag Koninginnedag 2009 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanslag Koninginnedag 2009
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Amsterdam - FOAM - Richard Avedon - 13 februari 2009 tot 13 mei 2009
» Verhalenwedstrijd (2009)
» Dichtwedstrijd (2009)
» Kalender/agenda 2009
» Turing Nationale Gedichtendwedstrijd 2009

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Kletshoek :: Kletsforum-
Ga naar: