Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zelfgemaakte filmpjes

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Zelfgemaakte filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Zelfgemaakte filmpjes   Zelfgemaakte filmpjes Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:39 am

Heey,

zoals jullie (misschien wel) weten ben ik nogal gek van filmpjes maken, hier heb ik er een paar voor jullie:

Inzending Kunstbende 2009 - Bloed Aan Je Handen



Filmpje over Europa - Europa hoort bij Nederland (heb ik trouwens bioscoopbonnen terwaarde van €30,- mee gewonnen Very Happy )



Videoclip om allerlei effecten even uit te proberen



Ik hoor graag jullie mening Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
golden_lelie

golden_lelie


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 31-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : raalte

Zelfgemaakte filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zelfgemaakte filmpjes   Zelfgemaakte filmpjes Icon_minitimema apr 27, 2009 8:11 pm

Leuk om te zien!
HEt eerste filmpje vind ik wel mooi bedacht. maar als ik eerlijk mag zijn soms iets te lang. bv de achtervolging. maar misschien moest het filmpje ook wel zo lang zijn. Het was niet saai, ik heb hem wel helemaal afgekeken rabbit
Nou jou filmpje voor europa vind ik erg leuk. Ik had ook andere gezien, maar de meeste daarvan vond ik niks. Die van jouw vind ik niet saai, en is lekker vrolijk en origineel.
Bij de laatste zal wel jullie hond zijn. is een schatje. het gedeelte met de oranje bal vond ik leuk om te zien. drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
marous91

marous91


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wijhe

Zelfgemaakte filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zelfgemaakte filmpjes   Zelfgemaakte filmpjes Icon_minitimewo apr 29, 2009 2:04 pm

leuk dat er 'verkeerde hand' op hun handen staat.
hoe heb je dat gedaan met dat in de hand snijden. dat doet toch vet pijn als je dat echt doet

en welk programma heb je gebruikt? ik zoek namelijk n videobewerkingprogramma. windows movie maker kan je al enkele dingen mee die ik nodig heb maar dat stomme programma werkt niet (kapot ofzo)

europa filmpje vind ik niks. maar had ook nog andere bekeken, en die vond ik al helemaal niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marous91.hyves.nl/
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Zelfgemaakte filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zelfgemaakte filmpjes   Zelfgemaakte filmpjes Icon_minitimewo apr 29, 2009 9:14 pm

met in die handen snijden: ik (lees: me mama Razz ) had een flesje met 'filmblood' gekocht bij lokate (in Wijhe) en het nepbloed zal al op het mes toen ze ging 'snijden' (ze snijdt dus niet echt, was ook een heel bot mes Very Happy maar het zag er dus wel realistisch uit Cool )

ik werk met pinnacle studio 12
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
golden_lelie

golden_lelie


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 31-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : raalte

Zelfgemaakte filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zelfgemaakte filmpjes   Zelfgemaakte filmpjes Icon_minitimezo mei 03, 2009 1:38 pm

oja dat vroeg ik me dus ook af!! gelukkig is het niet echt anders ga ik over mn nek. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Zelfgemaakte filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zelfgemaakte filmpjes   Zelfgemaakte filmpjes Icon_minitimezo mei 03, 2009 2:26 pm

Ik wist het lekker al!

*wiebelwenkbrauw*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zelfgemaakte filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zelfgemaakte filmpjes   Zelfgemaakte filmpjes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zelfgemaakte filmpjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: MIX hoek :: Kletsen / vragen / tips over MIX-
Ga naar: