Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 do it yourself

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
golden_lelie

golden_lelie


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 31-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : raalte

do it yourself Empty
BerichtOnderwerp: do it yourself   do it yourself Icon_minitimewo feb 04, 2009 5:50 pm

de naam zegt het al do it yourself, dus als je nog leuke ideeen hebt om zelf de maken. jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

do it yourself Empty
BerichtOnderwerp: Re: do it yourself   do it yourself Icon_minitimewo feb 04, 2009 6:32 pm

Heey ja, nu je het zo zegt, ik weet wel wat leuks (kreeg ik van een kennis toegemaild die me een beetje helpt met al me ambities enzo Smile )

(je kunt er natuurlijk ook je eigen creatieve draai aangeven)

1. Ik maak voor mijzelf een lijst met doelen die ik heb, schrijf ze allemaal concreet op.

2. Ik maak ook een lijst met dromen die ik heb.

3. Koop een hele grote stevige poster: (kies zelf een leuke kleur uit).

Koop een hele grote stevige poster, ga op een mogen/middag/avond of in het weekend er eens voor zitten, om een poster te maken met plaatjes waar afgebeeld staat wat je graag zou willen .

Je kunt plaatjes knippen uit tijdschriften, kranten, vakbladen of je zoekt afbeeldingen/plaatjes op het internet en je print het uit, daarna knip je het uit en plak je het op je poster. Stel je wilt graag een tv, radio, reis, film kaartjes en een auto winnen, dan kun je die plaatjes uit tijdschriften knippen en op plakken op je poster. Of stel dat je een eigen bedrijf wilt, een eigen radio/tv station wilt, een eigen opleiding instituut wil dan kun je dat ook met en zwarte stift op de poster schrijven. De poster kun je op je deur hangen of boven je bed of waar jij ook maar wilt. Elke keer zie je die plaatjes en denk je aan die geweldige prijzen die je graag wilt winnen of de dingen die je wilt bereiken. HET GAAT ER NIET OM OF HET NU OF MORGEN UIT KAN KOMEN, MAAR HET GAAT EROM DAT JE WEET WAT JE ALLEMAAL NU EN IN DE TOEKOMST WIL EN DAT DAT DAN OOK ECHT UIT GAAT KOMEN.


veel succes!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

do it yourself Empty
BerichtOnderwerp: Re: do it yourself   do it yourself Icon_minitimewo feb 04, 2009 7:11 pm

Als ik de tijd (en een grote stevige poster) kan vinden, ga ik die van Maryse proberen Smile

elephant
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





do it yourself Empty
BerichtOnderwerp: Re: do it yourself   do it yourself Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
do it yourself
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Kletshoek :: Kletsforum-
Ga naar: