Artiestenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vraagjes... ;)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Vraagjes... ;) Empty
BerichtOnderwerp: Vraagjes... ;)   Vraagjes... ;) Icon_minitimedi feb 03, 2009 8:09 pm

Kan een leuk topic worden, als iedereen even de vragen beantwoord (je mag op andermans antwoorden ingaan Very Happy )

Wat is/zijn je grootste hobby('s)?

Wil je van je hobby je beroep maken? Zo ja, wat wil je precies bereiken? Zo nee, heb je al een idee wat je dan wilt gaan doen?

Wie inspireert jou?

Waar houdt je je het meeste mee bezig?

Hoe wil je dat je leven er in de toekomst uit ziet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
LilAngel

LilAngel


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 31

Vraagjes... ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagjes... ;)   Vraagjes... ;) Icon_minitimedi feb 03, 2009 9:21 pm

Wat is/zijn je grootste hobby('s)?

nou, uhm.. piano spelen, tekenen, zingen, schrijven, muziek maken eigenlijk... creatief zijn Razz


Wil je van je hobby je beroep maken? Zo ja, wat wil je precies bereiken? Zo nee, heb je al een idee wat je dan wilt gaan doen?


Jep, ik wil al heel lang naar het conservatorium, misschien iets van songwriter, zangeres, kunstenares, iets met musical.. geen idee Razz

Wie inspireert jou?

Goh, uhm... Evanescence, m'n moeder, uhm.. tja, alles om me heen, de dingen die ik meemaak.

Waar houdt je je het meeste mee bezig?

Op het moment met piano spelen, en meer over mezelf te weten komen (ik ben af en toe nogal de weg kwijt xD), tja, tekenen.. schrijven

Hoe wil je dat je leven er in de toekomst uit ziet?

In elk geval niet aldoor hetzelfde doen elke dag, dus ik zie mezelf niet achter een of ander bureau zitten achter een computer...
ik houd niet van lopende band werk Razz afwisseling is helemaal mijn ding
ik denk dat iets creatiefs de meeste afwisseling geeft

oui? Razz

what about you? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
golden_lelie

golden_lelie


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 31-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : raalte

Vraagjes... ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagjes... ;)   Vraagjes... ;) Icon_minitimewo feb 04, 2009 5:48 pm

Wat is/zijn je grootste hobby('s)?
-nou dat zijn ook de creatieve dingen, en muziek.

Wil je van je hobby je beroep maken? Zo ja, wat wil je precies bereiken? Zo nee, heb je al een idee wat je dan wilt gaan doen?
-euhmm goede vraag. het lijkt me cool om later muziek te maken in een band. het liefst trip-hop, maar ik voel me nogal eenzaam want ik ken niemand die dat met me deelt. ik wil sowieso wel iets doen met kunst, taal en cultuur. ik wil wel een opleiding doen tenzij ik voordat ik ga studeren al bakken met geld verdient met iets creatiefs. kunstenares lijkt me ook cool. ik denk dat ik geen opleiding daar voor wil volgen. ik doe het liever zelf. Razz
ach ik heb gewoon te veel dromen en ik weet het niet. ik wil veel te veel. wil alles kunnen en doen.

Wie inspireert jou?
-BJÖRK natuurlijk (voor mij dan Razz). zij kan zoveel. vooral met haar stem. En ze is zichzelf. vind in ongelooflijk belangrijk.

Waar houdt je je het meeste mee bezig?
-euhm met muziek en dans ook omdat ik daarmee soms optreed. ik zit daar op les. bij andere creatieve dingen niet. dat ligt het er al snel aan of ik tijd heb helaas. komt door school, waar ik me te veel mee bezig hou.

Hoe wil je dat je leven er in de toekomst uit ziet?
-leuk en avontuurlijk. ik wil graag veel reizen en dingen ontdekken en creatief zijn. Ik zou later overal en nergens kunnen zijn. (alleen lijkt me nergens wat onwaarschijnlijk Razz) niet standaard in ieder geval . (hou daar absoluut niet van). ohja later wil ik niet alleen aan mezelf denken maar ook aan anderen. (nu natuurlijk ook)
Terug naar boven Ga naar beneden
Boe!

Boe!


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 17-01-09
Leeftijd : 30

Vraagjes... ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagjes... ;)   Vraagjes... ;) Icon_minitimewo feb 04, 2009 7:09 pm

Ahja, ik heb toch niks beters te doen Wink

Wat is/zijn je grootste hobby('s)?
Basgitaar spelen, dichten, volleyballen

Wil je van je hobby je beroep maken? Zo ja, wat wil je precies bereiken? Zo nee, heb je al een idee wat je dan wilt gaan doen?
Zou wel heel vet zijn, ja! Very Happy

Wie inspireert jou?
Oei, moeilijk.. Ik vind Kluun een hele goede schrijver/dichter, en Flea (RHCP) is een goede bassist. Voor de volleybal weet ik zo niet. En verder natuurlijk ook voor mn gedichten nog het dagelijks leven en dingen die me dwars zitten, en familie/vrienden betekent veel, héél veel voor me Smile

Waar houdt je je het meeste mee bezig?
Nou, voornamelijk met school. Dat wordt steeds meer. En verder eigenlijk met de meest nutteloze dingen die je maar kan bedenken. xD

Hoe wil je dat je leven er in de toekomst uit ziet?
Uuuuuhm.. Dat maakt me op zich niet zo heel veel uit, als ik maar gelukkig ben Smile


Hè, shit. Daar was ik veel te snel mee klaar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryse
Admin
Maryse


Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijhe

Vraagjes... ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagjes... ;)   Vraagjes... ;) Icon_minitimezo feb 15, 2009 12:53 pm

ik zal zelf ook nog even antwoord geven (wat staat die kleur paars eigenlijk lelijk hè, maarja tongue )

Wat is/zijn je grootste hobby('s)?
voetballen, computeren, gitaar spelen, dansen...

Wil je van je hobby je beroep maken? Zo ja, wat wil je precies bereiken? Zo nee, heb je al een idee wat je dan wilt gaan doen?
het lijkt met wel leuk om iets met gitaar te doen, maar ik zou niet echt weten wat tongue . Met voetbal zie ik er niet echt van komen, maar op dit moment ben ik aan het oefenen met freestyle soccer haha I love you (als je niet weet wat dat is, check dit:www.youtube.com/watch?v=L_9z7-K2AYg). Verder wil ik wil graag filmregisseur worden...

Wie inspireert jou?
ehmmm... billy wingrove (freestyle voetballer:www.youtube.com/watch?v=1zCgrjZTfKs), voor gitaar zag ik ooit een gitarist op youtube, maar ik kan hem niet meer terug vinden...

Waar houdt je je het meeste mee bezig?
nutteloos computeren (zou ik eens minder moeten doen)

Hoe wil je dat je leven er in de toekomst uit ziet?
ik hoop dat ik ergens heel ver mee kom (bijv. freestyle soccer of als filmregisseur) en dat ik gelukkig wordt

I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artiestenforum.newstarforum.net
golden_lelie

golden_lelie


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 31-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : raalte

Vraagjes... ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagjes... ;)   Vraagjes... ;) Icon_minitimezo feb 15, 2009 7:41 pm

hmhm ik hou me ook bezig met te veel nutteloos computeren. want bij mij verdwijnt de tijd heel snel pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vraagjes... ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagjes... ;)   Vraagjes... ;) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraagjes... ;)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: MIX hoek :: Kletsen / vragen / tips over MIX-
Ga naar: